آموزش نصب نرم افزار anydesk


ANYDESK

> دانلود نسخه نصبی exe (بدون نیاز به winrar)


 

 


 

برای شروع

۱- برای شروع ابتدا از وصل بودن کامپیوترتان به اینترنت مطمئن شوید برای مثال می توانید آدرس google.com را در یکی از مرورگرهای کامپیوترتان وارد کنید و از وصل بودن به اینترنت اطمینان حاصل کنید.

نکته : اگر از vpn و یا نرم افزارهای قفل شکن استفاده می کنید حتماً آن را قبل از هرکاری غیرفعال کنید و آن را از taskmanager ببندید.

۲- نرم افزار anydesk را از لینک زیر دانلود کنید .

لینک دانلود :

 

> دانلود نسخه نصبی exe (بدون نیاز به winrar)

 

۳- فایل دانلود شده را باز کنید .

۴- در پنجره باز شده روی گزینه Install Anydesk On This Computer و سپس Accept & Install کلیک کنید.

و تمام

برای اینکه شخصی بتواند به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد می بایستی کد/عبارت اختصاصی کامپیوتر خود را از کادر زیر عبارت This Desk را برای او بفرستید و درخواست اتصال او را Accept کنید .

نکته : در پنجره قبول درخواست به نام User یا دستگاهی که میخواهد کنترل کامپیوتر شما را بدست بگیرد دقت کنید و ترجیحاً آن را از شخصی که می خواهد با Anydesk به کامپیوتر شما متصل شود بپرسید. چون هرکسی که id برنامه anydesk کامپیوتر شما را داشته باشد می تواند برای شما درخواست بفرستد و شما اگر آن را قبول کنید کنترل کامپیوتر خود را به آن شخص داده اید ، پس همیشه قبل از قبول درخواست به نام یوزر/دستگاه شخص متصل شونده دقت کنید.

 

اگر برای درخواست خدمات از رایان آسان در حال مطالعه این مطلب هستید تا همین جا برای درخواست خدمات از راه دور تمام موارد را انجام داده اید و فقط می بایستی فرم این لینک را دقیقاً پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید .


اما اگر خودتان خواستید از راه دور کامپیوترتان را کنترل کنید قبلش باید این موارد را چک و تنظیم کنید:

  • در نرم افزار Anydesk زیر کادر id روی گزینه Set Password For Unattended Access کلیک کنید .
  • در صفحه باز شده در تب Securuty قسمت Unattended Access روی گزینه Enable Unattended Access کلیک کنید ، بعد در صفحه باز شده در هر دو کادر موجود پسورد قوی و کاملی (شامل حرف،عدد، کاراکترهای ویژه) برای خود وارد کنید و دکمه Apply را بزنید .
  • از این به بعد شما با id و پسوردی که خودتان برای کامپیوترتان تنظیم کردید از هر جای جهان حتی با موبایل کنترل کامپیوتر خود را بدست بگیرید.
  • نکته دیگر اینکه وقتی شما می خواهید از راه دور به کامپیوترتان متصل شوید باید به این نکات توجه کنید :۱ هیچ vpn ،پراکسی و یا dns دستی ای نباید روی کارت شبکه کامپیوترتان فعال باشد ، پس تمام نرم افزارهایی از این قبیل را که اتوماتیک با شروع ویندوز باز می شوند را غیر فعال کنید . ۲ کامپیوترتان باید روشن و به اینترنت متصل باشد.

نکته امنیتی : هیچگاه id و پسورد Unattended انی دسک خود را در اختیار هیچکسی ندهید ، چون هر کسی این اطلاعات را داشته باشد می تواند در هر زمانی که کامپیوتر شما روشن و به اینترنت متصل است بدون اجازه به کامپیوتر شما متصل شود . 

 

اگر در مورد نصب این نرم افزار سوالی داشتید می توانید در بخش ثبت دیدگاه این پست سوال خود را مطرح نمائید .

 

7 پاسخ
    • administrator
      administrator گفته:

      سلام وقت بخیر
      اگر از سایت رایان آسان فایل انی دسک را دانلود کرده اید نیازی به نرم افزار های جانبی مثل Winrar ، ۷zip و یا Winzip ندارید و با کلیک کردن روی فایل دانلود شده و انتخاب آدرس (مثلا Desktop ) و زدن دکمه Extract می توانید فایل فشرده را باز کنید ، بعد با رفتن به آدرس دسکتاپ و باز کردن فولدر Anydesk فایل AnydeskPortable را بازکنید .

      با سپاس

      پاسخ
  1. Kosar
    Kosar گفته:

    سلام من فایل anydesk رو از سایت شما دانلود کردم برنامه رو باز کردم و گزینه نصب رو زدم و طبق گفته های شما بعدش یه صفحه باز شد که گزینه ی Accept & install رو زدم اما برای من اول اجازه ای اومد که (آیا به برنامه اجازه میدهید تغییراتی رو دستگاه شما انجام دهد؟) من نمیدونم گزینه تایید رو بزنم یا خیر اگه میشه لطفا راهنماییم کنید عجله دارم مرسی

    پاسخ
  2. بهمن
    بهمن گفته:

    با سلام و تشکر از توضیحات کاملتون
    من بعد از نصب برنامه با مشکلی مواجه هستم اینکه در قسمت اون شماره ۹ رقمی جهت دستیابی به کامپیوتر، فقط عدد ۰ نوشته شده. میشه راهنمایی بفرمایید مشکل از کجاست؟

    پاسخ
    • administrator
      administrator گفته:

      سلان وقت بخیر

      گاهی بصورت عدد و گاهی بصورت ID هست که هردو درست هستند و میشه ازشون استفاده کرد .

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.