آسیاتک

آسیاتک

ادغام شرکت isp “های وب” با شرکت ” آسیاتک” منتفی شد


پس از خرید پارس آنلاین توسط های‌وب، شایعاتی نیز به گوش قبض که اثر از مذاکرات های‌وب با آسیاتک برای یکپارچه کردن داشت؛ اما در نهایت، یکی کردن آن‌ها منتفی شد.

 

چندی قبل مدیرعامل های‌وب با انتشار تصاویری در حساب کاربری اینستاگرام خود تازه از خرید پارس آنلاین داد. ساعاتی پس از انتشار این خبر، شایعاتی نیز درباره یکی کردن آسیاتک با غول جدید ارتباطی ایران منتشر شد؛ ولی به نظر می‌رسد این مذاکرات به نتیجه‌ی خاصی منتهی نشده است. درحالی‌که از سه روز گذشته روال ادغام شرکت‌های بزرگ ارتباطی کشور که دارنده اجازه تکاپو FCP (ارتباطات ثابت) هستند، کلید خورده و بحث بر راز ادغام‌های اغلب است؛ کمپانی های‌ وب پس از خرید دارایی‌های کمپانی پارس‌آنلاین، ظاهرا بر پای بست، اطلاعات رسیده، کامیاب به خرید سهام آسیاتک نشده است.

با توجه به اینکه نظر حاکمیت پهنه ارتباطات بر ادغام شرکت‌های ارتباطی و تشکیل برندهایی نیرومند و یکپارچه است و برای نخستین بار در کشور، این ادبیات در بین فعالان دسته خصوصی حاکم شده و به‌صورت مختارانه ترغیب به یکپارچه کردن با یکدیگر برای ساختن برندی در مقابل شرکت مخابرات ایران شده‌اند . باید منتظر اخباری در این مورد بود؛ زیرا کمپانی داده‌گستر عصر مدرن تازه از مذاکراتش با کلیه دارندگان پروانه‌های FCP برای پیوستن به برند های‌وب داده است.

با توجه به عدم موفقیت مذاکرات طرفین، چشمداشت می‌رود در آینده‌ی تقریبا گواه عرضه‌ی عمومی سهام آسیاتک در بازار بورس باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.