معرفی ژاکت هوشمند جدید گوگل : گوگل به تازگی با همکاری برند levi’s ژاکت هوشمندی را طراحی کرده که امکانات ضروری تلفن همراه را بدون دسترسی به آن را ممکن می سازد . به گزارش buisisnesinsider این اولین باری نیست که گوگل از ابزار پوشیدنی جدیدی رونمائی می کند اما اینبار گوگل قصد دارد تا با رونمایی از این محصول به جهان ثابت کند که قدرمتندترین تولید کننده گجت های پوشیدنی در جهان است .

 

google zhakat

 

این ژاکت هوشمند به کاربران و مصرف‌کنندگان خویش این امکان را می‌دهد که به‌عنوان مثال، زمان دوچرخه سواری یا پیاده روی، چنانچه نمی‌خواهند گوشی همراه هوشمند خود را با خویش حمل کنند، آن را در کیف یا ماشین خویش بگذارند اما همچنان کارهای اصلی و بنیادی خویش را با استفاده از ژاکت هوشمندی که پوشیده اند دارند ، انجام دهند. به‌عنوان مثال، کاربران می توانند  موسیقی مورد علاقه خود را گوش بدهند یا از اطلاعات مسیر یابی این گجت جذاب استفاده کنند کنند. ورژن آزمایشی فعلی تولید شده از جانب گوگل و لیوایز، به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای زنان و مردان، قابل استفاده باشد ، اما به گفته برخی از کارشناسان، سبک اسپورت و ساده آن موجب شده است که بیشتر برای مردان قابل استفاده باشد. این ژاکت هوشمند در ضمن در برابر سرما و گرما به‌صورت کاملا هوشمند از تن شما محافظت می‌کند و در صورتی که باد سرد به سمت شما بوزد، این ژاکت شروع به فرآوری حرارت می‌کند تا استفاده کننده ژاکت احساس سرما نکند .

 

jacquard

همچنین کاربران با فشردن دکمه لمسی آستین این کت که به حسگرهای متعددی مجهز شده است، می توانند  اعلان های موبایل هوشمند خود نظیر پیام و زنگ تماس، موسیقی، اپلیکیشن نقشه‌یابی، قابلیت تماس و سایر اعمال مهم را از طریق این ژاکت هوشمند خویش مهار و مدیریت کنند. همچنین امکان دیگری که این ژاکت به کاربران خود می‌دهد این است که کاربر می‌تواند در زمان گم کردن گوشی خود، آن را از راه ژاکتی که پوشیده است، پیدا کند. کاربران برای به کارگیری این ژاکت هوشمند باید اپلیکیشن ژاکارد را روی گوشی هوشمند خویش دانلود و نصب کنند. این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترسی و دانلود است پس کاربران آیفون هم نیز می توانند از این قابلیت استفاده کنند .

 

رایان آسان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.