توییتر اینستاگرام

خبر خوب : زبان فارسی به صورت رسمی به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شد

 

instagram نام اپلیکیشنی است که در قرن ۲۱ بیشتر حواس کاربران شبکه های مجازی را معطوف جذابیت خودش کرده ، و اکثر کاربران شبکه های مجازی نیز از قابلیت های ویژه این نرم افزار بدلیل راحتی در استفاده و تصویر محور بودن این نرم افزار از آن استفاده می کنند . حال بعد از ۷ سال تیم برنامه نویسی این شرکت بر اساس نیاز کاربران تصمیم به اضافه نمودن  زبان های فارسی ، عربی و عبری در این اپلیکیشن به صورت رسمی گرفته اند .

 

توییتر رسمی اینستاگرام اعلام کرد که از حالا سه زبان فارسی، عربی و عبری به اپلیکیشن اینستاگرام اندروید اضافه شده‌اند و کاربران می توانند از آنها استفاده کنند .

 

مدت‌ زمان زیادی بود که کاربران ایرانی منتظر اضافه شدن زبان فارسی به اپلیکیشن اینستاگرام بودند. توییتر رسمی اینستاگرام اعلام کرد که بلاخره زبان فارسی را به به اتفاق دو زبان «راست به چپ» سایر یعنی عربی و عبری به این برنامه اضافه کرده است.

مانند دیگر خصوصیات تازه اینستاگرام، این بروزرسانی نیز به‌صورت آنی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت و برای اضافه شدن زبان فارسی به منوی زبان برنامه، باید چند ساعتی منتظر بمانید. بهتر است اینستاگرام خود را به آخرین نسخه‌ی موجود به‌روز کنید تا در صورت اضافه شدن زبان فارسی، سریعا قادر به بهره مندی از آن باشید .

پیش تر از این کاربران و صاحبان صفحه های اینستاگرام که با زبان فارسی ، عربی و عبری اقدام به بارگزاری پست های خود می نمودند مجبور به استفاده از ترفند هایی مانند استفاده از یک ویرایشگر و کپی متن در اینستاگرام و یا استفاده از نقطه بین خطوط بودند که واقعاً آزار دهنده بود . باید ببینیم تا مارک زاکلبرگ با برنامه ریزی بروزرسانی های منطقه ای چه زمانی بروزرسانی جدید اپلیکیشن instagram را برای ایران مقدور می کند .

شما کاربر گرامی در صورتی که آپدیت جدیدی از اینستاگرام را نصب کردید می توانید تجربه کاربری خود را با ما به اشتراک بگزارید .

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.